5/10 Garva

Nja, detta var ju absolut inget av mina bästa gig. Jag vet inte riktigt vad som hände... om det var att jag kände mig för säker på mitt material och därför inte repade in det som jag borde gjort. Men så gick det också som det gick.


Total blackout. Den första delen av materialet gick bra och jag fick skratt där jag ville ha det. Men sen bara dog min hjärna. Hur jag än letade efter materialet i huvudet så kom det inte fram.

Jag hade verkligen ingen energi på scen och jag kände mig verkligen off.

Så jag avslutade ganska så abrupt.

Men, så är det ibland. Man kan inte vara på topp jämt.

Men jag tyckte ändå att det var lite synd för de 70-80 gäster som hade kommit dit.

Jag vill ju gärna ge 120% på scen, men så blev det alltså inte.


Hur som helst så var det väldigt god mat denna kvällen. Någon slags ryggbiff med grönpepparsås och klyftpotatis till det.

Harrys har sjukt god mat.


MC denna kväll var Mattias Olsson och Mats Andersson.

Övriga komiker var: Danial ali-akbari, Marcus Johansson, Martin Svensson, Erik Börén, Jesper Mattson, Sven Nilsson, Mads Brynnum, Arj Barker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0