14/10 Mack

Denna kvällen hade inte kunnat bli bättre.

Fullsatt till bredden kändes det som. Nästan 100 pers fick tränga sig in i lokalen i källaren på Restaurang La Corone.

Lite extra roligt var det att Adde Malmberg kom och satt med oss i logen.


Allt material satt som det skulle denna kvällen.

Förmodligen det bästa gig jag kört på ett tag. Även de små avstickarna funkade bra och jag timade dom som jag skulle. Kände mig verkligen bekväm på scen och hade gärna kunnat stå där en stund till. Men publiken var ju inte där för att se mig, dom var ju där för att se Anna-Lena Brundin.



MC denna kvällen var Ulle Bååth.

Övriga komiker var: Tina Andreasson, Robert Larsson, Elina DuRietz, Anna-Lena Brundin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0