24 Oktober i Stockholm

Efter ett litet missöde på Tiny Comedy så styrde jag återigen kosan mot Big Ben Comedy.

Stället var så gott som fullsatt... Tror där var några kvadratmeter kvar som man hade kunnat tycka in en och annan människa till på.
Denna söndagkväll körde jag ett kort set men även denna kväll blev resultatet strålande.
Jubel och skratt och glada miner.
Komiker och publik gav mig så bra respons att jag nästan funderade på att flytta dit... Men det gjorde jag inte.
Borta bra men hemma bäst.

Men en sak är säker, jag lärde mig så otroligt mycket under veckan i Stockholm att jag vill upp där snart igen.

Vår huvudstad är verkligen fantastiskt vacker på så många sätt, synd bara att den ligger så avsides...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0