Öltältet i Lomma 28/5

Det var en ganska rolig kväll.
Det var första gången som jag uppträdde i ett öltält. Vädret var ju inte det bästa så jag trodde inte att det skulle komma så mycket folk... Men döm av min förvåning för det var så gott som helt fullt.
Något jag la märke till var att man hade hängt upp kristallkronor i taket... I ETT ÖLTÄLT?!?!?! Ganska fräsigt på sätt och vis... men jag antar att det bara är i Lomma man hittar på en sådan sak.

Kristallkronor i ett öltält?
 
Giget i sig gick ganska så hyffsat, även om jag kände mig stressad och jag missa en del skämt, men det var ändå ok. Jag fick skratt på de ställen jag ville ha skratt och publiken verkade ganska så engagerad.
 
Alla körde bra denna kvällen och det verkade faktiskt som att publiken verkligen uppskattade det.
Jag älskar att i efterhand få höra från publiken att dom tyckte att man var rolig och att dom tyckte att man var bra...
Jag blir sjukt taggad av det. 

Malin Nanhed och Mattias Olsson

Det var roligt att få se Anna på scen igen. Har inte sett henne på länge och jag tyckte hon gjorde bra ifrån sig.
Mattias var riktigt på G. Det syntes på honom och han körde ett set som var enastående.
Malin var riktigt bra. Har sett henne ett par gånger innan och jag skrattar lika mycket varje gång.
Stefan fick jag tyvärr aldrig tillfälle att se. Synd, men vad jag kunde höra så verkade som att publiken gillade honom.
Jörund avslutade kvällen och gjorde det riktigt bra. Har aldrig sett honom innan så det var rikitgt roligt.

Anna Swane
 
Förutom jag så uppträdde även: Malin Nanhed, Mattias Olsson, Stefan Nordqvist, Anna Swane och Jörund Larsen. 
MC för kvällen var Eric Andersson. 
 
Tack för en underbar kväll allihopa.

Kommentarer
Postat av: pette

kristallkronor i taket det hittar man bara i lomma:)

2010-06-06 @ 20:27:09
Postat av: Mats Andersson

Staffan Nordqvist heter han och inget annat. Kul att du börjar få giga i de stora salarna med kristallkronor och allt! :)

2010-06-14 @ 09:23:11
URL: http://www.mats-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0