Mässingshornet - Kirseberg 24/5

Säga vad man vill om kvällen men över lag så var det faktiskt riktigt roligt.
2 vänner som jag inte träffat på många många många år dök upp denna kvällen och det var riktigt roligt. Det hade jag aldrig förväntat mig, så aningen chockad blev jag.

Det var lite ovanligt denna kvällen eftersom jag inte åt någon mat på plats. Efter en stadig middag hemma så hade jag knappt behövt en cykel för att rulla dit. Men det såg väldigt gott ut det som dom andra åt.

Giget i sig gick ganska hyffsat. Jag provade mycket nytt material och upptäckte att en del av det funkade men inte allt. Så jag får behålla det som funkar och gå vidare med det. Jag provade även på att göra en imitation, men jag vet inte om det var så jäkla lyckat... jag tror inte att jag ska göra det mer... det var kul att få ha provat på det, men jag det är kanske inget för mig.




Det är roligt när man känner att man kan komma vidare och prova nya saker och utveckla sig själv för att bli så bra som möjligt.
Jag gick ju på kurs hos Elin för ett tag sedan och jag kan ju inte säga annat än att det hjälpt mig så otroligt mycket.

Förutom mig uppträdde också: Malin Nanhed, Tina Andreasson, Carolina Svensson, Danial Al-Akbari, Björn Tennfors, Sven Nilsson, Micke Hallkvist och Marcus Johansson.

MC denna kvällen var Elin Nordén.

Nästa inplanerade gig: 26/5 Gött i Mössan - Göteborg
Showstart: kl. 20.00

28/5 Öltältet vid piren - Lomma
Showstart: kl. 19.00

10/6 Restaurang Byttan - Kalmar
Showstart: kl. 20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0