Kävlinge Värdshus 6/5

Igår var det säsongsavslutning på Kävlinge Värdshus... Fast denna gången var det inne på teaterscenen.
Fan så roligt det var.
Denna kvällen bjöds det på skagenrulle... Riktigt god måste jag säga...
Fan, jag älskar mat... mat är min favoriträtt.

Det gick faktiskt ganska bra... bättre än vad jag hade trott. Jag körde helt nytt material och jag tyckte jag fick ganska bra gensvar från publiken... I något fall fick jag bättre än vad jag trott att jag skullle få...
Det var roligt att få stå på en stor scen igen... inte utan att man längta tillbaka till teatern lite... men det får allt vänta..

Det var som sagt säsongsavslutning igår och jag hoppas innerligt att det blir en fortsättning. Men med tanke på det publikjubel vi fick efter uppträdet då vi alla stod på scen tillsammans så känns det som att det vore ganska dumt att inte fortsätta.

Förutom jag så uppträdde även Danial Ali-Akbari, Thomas Högblom, Marcus Johansson, Björn Tennfors, Ludde Samuelsson och Lars Magnusson.
MC denna kvällen var Mats Andersson.

Nästa inplanerade gig är den 14 maj, då är jag på Arenan i Falun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0