Funny Gang på Rex 27/6

Ikväll var jag på Rex igen och gigade.
Det bjöds på pizza och dricka.
Det var en ganska så mysig stämning får jag säga och allt eftersom publiken fylldes på så blev man mer och mer peppad.

Denna gången gick det betydligt mycket bättre... Jag hade mer flyt i materialet och jag fick skratt på de ställen där jag ville ha dom.
Jag försökte mig även på lite publiksnack... kände inte att jag direkt fick något gensvar... men på sätt och vis var det ganska så skönt eftersom jag känner mig lite osäker på det där med publiksnack... visst skulle jag behöva öva på det men frågan är om jag känner mig så redo för det... och andra sidan så kommer det komma en dag då jag kommer få stå öga mot öga mot en häcklare... men jag får ta det då.
Jag provade lite nytt material också men jag får nog slipa på det lite till... eller... det är mer en liten utökning av det gamla.  
Det var fler i publiken än förra gången och det kändes riktigt bra.

Tyvärr så hann jag inte stanna resten av kvällen eftersom jag skulle till jobbet.
Där var ju någon ny komiker som jag inte sett innan som jag gärna hade velat se.

MC denna kvällen var Elin Nordén.
Andra komiker förutom jag som uppträdde var: Sven Nilsson, Björn Tennfors, Henrik (efternamnet kommer jag inte ihåg), Malin Nanhed, Danial al-Akabri, Ludvig Samuelsson, Eric Andersson.

Tack alla för ikväll... eller iaf den stunden jag var där...

Kommentarer
Postat av: Mats Andersson

Henrik Mattisson heter Henrik vars efternamn du inte kom ihåg.

2010-06-30 @ 10:28:37
URL: http://www.mats-andersson.se
Postat av: Mats Andersson

Förresten, Danial heter Danial Ali Akbari. Din stavning är konstig! :)

2010-06-30 @ 10:29:19
URL: http://www.mats-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0