Gasta i Gävle

Den 7/4 var det dags för det första giget utanför Skånes gränser.
Denna gången bar det upp till Gävle och Gasta (Gävle Stand up Attack) på Restaurang GW.
Även om bilfärden upp var dryg på många sätt så underlättade det ändå med trevligt sällskap och om man tänker efter så var det ganska roligt ändå.
Gävle är en ju en jättemysig stad och vandrarhemmet var ju hur mysigt som helst...
Är det denna bocken dom bränner ner i Gävle varje år? Är det så mycket att bråka om?

Är det denna bocken som man bränner ner varje år runt jul? Är det så mycket att gråta för?

Maten som serverades denna kväll var lamm och hur gott som helst... Nästa gång jag är i Gävle är ett restaurangbesök på GW en självklarhet...

Jag ska villigt erkänna att det fanns något som fick mig att tända på alla 99... och det var inte på något dåligt sätt alls... Jag fick se en poster och en flyer... med MITT namn på...
Det är första gången jag ser det... Det är inet utan att man kände sig lite speciell och kände att detta kommer bli ett helt sjukt bra gig.

Flyer
Även denna kvällen spelades det lite intromusik så detta peppade mig ännu mer...
Jag gick upp och körde förmodligen det bästa gig jag gjort... Materialet satt kanon... jag tror jag tajmade det mesta som jag skulle... även de nya rutinerna fick jag bra respons på...
Jag kan bara sammanfatta kvällen med ett ord. UNDERBART!!!

Om det var för att jag var utanför skånes gränser eller om det var för att jag helt enkelt blev så peppad som jag blev eller om det var en kombination av allting låter jag vara osagt... men otroligt roligt var det.

Tack Gasta, Restaurang GW och vandrarhemmet och för att bilen höll hela vägen upp och ner.
//A

Gänget från Gasta Comedy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0