7/10 Ljungby

Ryssby Reklambyrå hade hyrt in Mats Andersson för en kväll med Stand Up Comedy och han tog med sig mig.

Det bjöds på riktigt god mat på Ljungby Motell, fläskfilé med pommes och någon sås till det. Folk var goa och glada (vissa var nog lite för glada).

Innan oss så var det en kille som sjöng lite Elvis-låtar. Så jävla duktig han var. Där hade Idol-juryn kunnat gråta sig till sömns.


Jag började och denna kvällen gick det betydligt mycket bättre.

Materialet satt mer och jag kände mig mer avslappnad på scen. Det kändes helt enkelt riktigt bra.


Mats avslutade kvällen riktigt bra, även om han hade det lite trögt i vissa lägen, men han gjorde det riktigt bra.


Stort tack riktas till Mårten och Ryssby Reklambyrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0