12/10 Snack

I Hässleholm ligger en liten klubb som heter Snack (Snapphanebygdens Comedy Klubb).

Jättemysig lokal på Restaurang FaroZon på Golfklubben.

Det var första gången jag var där och jag blev verkligen riktigt glatt överraskad.

Ungefär 50 pers hade letat sig till klubben denna kvällen och dom fick nog verkligen valuta för pengarna.


Jag öppnade kvällen och tyckte själv att jag gjorde det bra. Lite extra roligt att jag fick Joddla Med Siv som intromusik. Materialet satt som det skulle och jag fick även lite extra applåder som jag inte riktigt räknat med, men det var bara roligt och taggade mig ännu mer. Det nya materialet satt också bra, även om det var första gången jag körde det och kanske behöver slipas på lite till. Men i det stora hela så kändes det riktigt bra.


MC denna kvällen var Niklas Folkegård.

Övriga komiker denna kvällen var: Mikael Hallqvist, Pierre Mathisson, Zeid Andersson, Niklas Folkegård och Marcus Palm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0