Norrare Comedy Klubb 14/5

Kl. 18.45 stövlade jag in för första gången på Arenan i Falun. Jag har varit i Falun vid flertalet tillfällen innan, men detta var första gången jag var på Arenan.
Jag kan ju inte säga annat än att det var en ganska så mysig lokal och scenen var riktigt stor... Jag fick lite flashbacks till den tiden då man stod på scen med en gitarr i handen.

Denna kvällen bjöds det på pizza... Självklart... som alltid så tog jag en hawaiipizza...

Isak Jansson (som var MC denna kvällen) hade aldrig sett mig innan så det blev premiär både för honom och för publiken.
Jag gjorde mitt bästa och även om nerverna satte igång ca 1 timme innan jag skulle gå på scen så kände jag mig ändå ganska så avslappnad när jag körde mina rutiner.
Skämten satt som dom skulle och de nya skämten fick jag precis så mycket betalt för som jag hade kunnat förvänta mig.
Men det kändes riktigt bra och det kändes som att publiken verkligen var nöjd.

Det visade sig att det var säsongsavslutning denna kvällen och efteråt blev vi alla uppkallade till scen för att smälla av lite partypoppers och lite godisregn.
Eftersom jag inte hört några av de andra komikerna innan så var det hysteriskt roligt att få se dom. Jag fick många nya idéer och uppslag...

De som uppträdde denna kvällen var: Johan Doo Hwan Lingdén, Sara Andersson (Från P3´s Cirkus Kiev), Louis Zezeran (från Australien), Sandra Ilar och Thomas Eriksson.
MC denna kvällen var: Isak Jansson.

Tack allihopa för en underbar kväll med många skratt.

//Anders


En enkel och snygg poster i min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0