Sonic Boom 13/6

Det var Stand Up Comedy premiär på Restaurang och Pizzeria Rex i Malmö.
Lite konkurans hade vi väl... Både från fotbolls VM och från Kiss som stod på Arenan.

Det var verkligen en jättemysig lokal nere i källaren.
Publiken var inte så stor, men det var ganska så intimt.

Alla komiker körde bra och det var en del som jag inte sett innan.
Jag provade helt nytt material och det skulle jag nog inte gjort... inte innan jag gått igenom det lite bättre.
Men det var roligt ändå att få prova det...
Nu vet jag vad jag ska fortsätta med och vad jag kan utesluta.
Det är bra att göra sådana här gig oxå så man vet hur det känns att få bomba.

Men jag deppar inte ihop för det...
Jag tar lärdom utav det för att i framtiden kunna ge publiken det bästa.

MC denna kvällen var: Ludde Samuelsson
Övriga som uppträdde denna kvällen var:
Mats Andersson, Petrina Karlsson, Tina Andreasson, Elin Nordén, Moa Lundqvist och Johannes Finnlaugsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0