12/7 Mässingshornet

 
Publikrekord! Det var publikrekord på Mässingshornet. Vem hade kunnat tro det?
25 st hade letat sig in från sommarvärmen till den lilla lokalen på Mässingshornet.
Det är ju ingen stor lokal så den blev ju ganska så snabbt fylld.
Vi hade en liten tanke på att köra utomhus denna kväll men tekniska omständigheter gjorde att vi inte kunde det.
 
Efter en ganska så bastant måltid hemma så beslöt jag mig för att inte äta denna kvällen heller på Mässingshornet.
Inte för att maten där på något sätt är dålig... jag var helt enkelt bara mätt.
Men soppan som serverades såg som vanligt god ut... den luktar till och med gott.
 
Jag gjorde vad jag kunde denna kväll. Jag var väl egentligen inte på mitt bästa humör men jag tyckte ändå att det flöt på ganska så bra.
Jag provade med att utöka några små rutiner och fick ganska så bar betalt för dem.
Jag tyckte ändå att jag hade en ganska så hyffsad energi på scen och det kändes bra.
10 minuter fick jag och jag gick av efter 9.50... jag tyckte själv att det det kändes ganska tight... men det är kanske inte riktigt min sak att bedömma det.
Synd bara att det var så infernaliskt varmt.
Men det är klart... man ska inte klaga... Enligt Väder-Pär så får vi i Skåne inte den där tropiska hettan... 
Jag tror han skoja lite när han sa det...Han är nog ondsint av sig... tror jag ska börja kalla honom för Darth Väder.
 
Tyvärr var jag tvungen att åka tidigt denna kvällen eftersom jag hade andra saker att göra så jag fick tyvärr inte se de andra komikerna.
 
MC denna kvällen var Elin Nordén.
Andra som uppträdde denna kvällen var: Mats Andersson, Mackan Andersson, Nils Lind, Marie christiansén, Carolina Svensson, Henrik Mattiasson, Mattias Olsson, Marcus Johansson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet om att du är en av de som uppträtt flest gånger på Mässingshornet? :-) Jag hör av mig om/när vi kör igång igen!

2010-07-15 @ 20:25:05
URL: http://elinnorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0