13/10 Dockan

Någonstans runt 50-60 personer hade letat sig till Dockan denna kvällen och jag får nog säga att det blev ganska så lyckat.

Som vanligt bjöds det på god mat på Restaurang En Nypa Salt. Köttbit med potatis och sås som sköljdes ner med en öl.


Denna kvällen hade jag bestämt mig för att köra ganska mycket nytt material. Och jag tyckte nog att det gick hem. Jag kände mig ganska så lös och ledig på scen och allt funkade som det skulle. Det var riktigt skönt. Jag kände mig varken stressad med tiden eller något annat.

Helt klart ett riktigt skönt gig.


MC denna kvällen var Eric Andersson.

Övriga komiker denna kvällen var: Joe Eagan, Pierre Mathisson, Jesper Mattson, Henrik Mattiasson, Thomas Andersson, Teresa Tönisberg, Jörund Larsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0