Privat Gig 15/6

Jag och Birgitta "Biggan" Lowén var i Landskrona på en gymnasieskola och underhöll.
Fantastiskt roligt.
Vi var hemliga gäster och det vi var verkligen uppskattade.

Jag körde nog ett utav mina bättre gig.
Skratten haglade tätt och jag fick mycket bra betalt för mina nya material.
Detta peppa mig som bara den...
Det är när man hör publikens jubel som man verkligen förstår varför man håller på med detta.

Publiken var lagom fulla och glada och det alla verkade ha jätteroligt... Dom sjöng och skratta och det var inte utan att man blev lite avundsjuk på dom att dom verkade ha så roligt som dom hade.

Biggan gjorde verkligen succe och det var verkligen roligt att få jobba med henne.

Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0