The Tivoli 7/7

Denna kvällen bar det av till Helsingborg.
Fy fan vad roligt det var. varmt välkomnande och härligt väder.
Denna kvällen bjöds det på sallad med en vit sås på och parmaskinka.... Förbenat gott.
Självklart sköljdes det hela ner med en öl.

Jag fick öppna denna kvällen och redan efter första hejet och första skrattet kändes det riktigt bra. Skämten satt som de skulle och även det nya materialet fick jag bra betalt för. Jag "safeade" det mesta och hela min rutin kändes riktigt riktigt bra... Jag var taggad från början till slut.
Jag fick 10 minuter och jag drog över med 1 minut. Men jag tror inte att det gjorde något för jag höll hela tiden ut.

Efter mig var det dags för Ludde att gå på.
precis som vanligt så körde han skitbra. Jag har sett Ludde ett antal gånger och han är ju bara hur bra som helst.

I andra akten gick först Jason Nichols på.
Jag hade aldrig hört honom innan men det var väldigt roligt.

Sen var det dags för Conny Hansson.
Ytterligare en som jag inte sett innan, men jävlar vad rolig han var.

Till slut var det dags för kvällens headliner: Thomas Oredsson.
Jag har ju bara sett honom på tv innan men live var det något helt annat.
Skratten duggade tätt och det är tur att mina läppar sitter fast i ansiktet för annars hade jag skrattat så dom hade trillat av.

Kvällens MC var Khalid och han gjorde det riktigt bra.

För att göra en kort sammanfattning av kvällen så var det bara så jävla bra.
Tack alla ni som var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0