Mack 10/8

Det var verkligen en lyckad kväll på många sätt, även om de saknades lite personal och var lite smått stressigt för alla, men alla tog tag i situationen och lyckades få in de 170 gästerna som såg fram emot en trevlig kväll.
Och trevligt blev det.
Jag fick öppna kvällen och gjorde 5 minuter. Jag kände mig ganska avslappnad så jag tyckte själv att jag gjorde det ganska så bra.
Detta var mitt 25e gig så för mig var det lite extra eller vad man ska säga.
Jag ska villigt erkänna att det känns lite speciellt när både andra komiker och publik kommer fram till en i efterhand och berömmer en och någon fråga mig hur jag gjorde mina snarkningar... Då kändes det verkligen härligt... Då känner man att man har gjort ett bra gig och att man har bra material.

Efter mig var det dags för Fridhems folkhögskola från Svalöv att äntra scenen.
Det är en stand up kurs i ledning av Thomas Oredsson.
Det bjöds på många skratt och alla gjorde riktigt bra ifrån sig.

Efter pausen var det dags för inte mindre än Thomas Oredsson att själv gå på scen.
Han gjorde som vanligt ett lysande jobb.

Efter Thomas var det dags för kvällens huvudnummer:
Anna Lena Brundin.
Jag har väntat ett tag på att få se henne live och det blev verkligen ett minne för livet.

MC denna kvällen var Elin Nordén.

Tack alla för en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0